BMI

För ca 3 veckor sedan räknade jag ut mitt BMI, Body Mass Index. Enligt den uträckningen var jag Överviktig och skulle gå ner 4 kilo. Idag gjorde jag samma uträckning efter vad min vikt visade förra veckan och jag är numer Normalviktig!
Kors i taket!

Synd att det är på väg mot grill-, glass- och njutningstider då.
Får se till att promenera mera helt enkelt.


Idag ska jag hjälpa Carro att flytta till nya lägenheten. Vi ska bära/köra kartonger, packa upp och packa ner mer saker från gamla lägenheten. Min pappa kommer dit för att underhålla Nellie så vi kan koncentrera oss på flyttandet. Nellie ligger och sover sin morgon-tupplur i vanlig ordning 2 timmar efter att vi gått upp. Jag borde väl göra mig redo att möta ljuset utanför lägenheten så vi kommer iväg i tid. Såg ut att vara trist väder när vi gick upp men molnen skingrar sig och solen tittar fram nu, härligt om vi får sol även denna fredag. Hoppas Hoppas!

Trevlig Helg!

:)


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Julia

det va bra jobbat! duktigt :)



tack för idag gumman, älskar dig!

2010-04-16 @ 22:28:39
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Carro - Mamma till Julia

såhär stog det på mig när jag kollade nu:



du har viktklassen Fetma och för att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 16 kg.

2010-04-16 @ 22:30:34
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0