Godkväll!

Nellie vill inte somna så jag sitter och hoppas hon ska bli trött snart, eller trött är hon nog egentligen men hon är helt uppe i varv så snart kanske hon blir utmattad och så får jag gå runt med henne lite.

Idag har vi varit och träffat 6 andra mammor, vi åt lite lunch på Mormors Bageri. Super gott och trevligt var det! Roligt att träffa andra mammor och bebisar igen, det var ett tag sedan sist då Nellie varit dålig som ni vet.

Imorgon är det bvc som gäller, läkarundersökning av Nellie. Hon fyller ju 6 månader imorgon dessutom!!! Får vi fira på något sätt! Sen ska jag inom jobb och planera vår spa-vinst och hämta ett paket som min kompis Elin har som är mitt. Vad kan finnas i det tro? Gissa om ni vill imorgon får ni se vad det är!

Nu ska jag återgå till Nellie, tror det behövs bytas blöja, det stinker!

Godnatt så hörs vi imorgon!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Julia

jag vet jag vet jag vet :)

o vi ska fira Nellie på bästa sättet imorn :p hihi

2010-04-27 @ 22:05:03
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Jenny ^^

Jag gissar på 2 saker:

1. Ur söta kläder till Nellie

2: Något riktigt snyggt klädesplagg till dig

2010-04-27 @ 22:56:13
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0