Mammaträffen

Idag träffades jag, Malin, Paula och Danni för en dag i solen. Malin kom lite senare då hon var på bvc innan. Vi köpte lunch och satte oss på en bänk i solen. Det blev pastasallad med kyckling, gröna oliver, majs och gurka för min del.









Efter vi ätit gick vi upp mot Hansagallerian. Paula gick hemåt, jag gick in till mamma som var och jobbade i en av sina butiker och gav Nellie mat, Malin gick för att leta skal till sin Iphone och Danni körde för att parkera sin bil i stan istället för Entré.

Sen möttes jag, Malin och Danni upp igen och köpte smarrig juice på Red Fellas som vi tog med oss ut och drack i solen på en bänk vid kanalen.

Det var där jag upptäckte Nellies första tand som stack upp. Vi hade suttit och pratat om det tidigare på dagen sen vips var den där som ett brev på posten! Lustigt!

Nellie tog dessutom nappen idag när vi kom hem!









Det går bra om man får göra det själv.
"Jag kan själv!!" kommer nog höras om och om igen från hennes mun.


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Julia

duktig du e nellie. fin napp me sån har julia oxå :)

2010-04-15 @ 21:01:03
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0