Obs! Varning, inget för äckelmagade!

Om du sitter och äter eller om du är äckelmagad kanske du ska hoppa över detta inlägg, mest för din egen skull. Bajsvarning! 

Nellie verkar ha kommit på att det är mycket bättre att bajsa när man ligger naken på golvet än när man har blöja på sig. (I don't blame her) Det är andra dagen i rad nu! 

 Idag lade jag henne ner för att lufta rumpan medans jag skulle klä på mig när jag vänder mig om ler hon mot mig och jag ser bajs över hela handduken. Kastade in henne i duschen och handduken efter. Igår var det dock värre!

Jag la henne på rygg på golvet samma visa som idag, när jag tittade på henne efter att det varit tyst en stund ser jag att hon vänt sig till mage (det var ett tag sedan hon gjorde det sist) jag gick fram till henne och ser att hon har bajsat ner sig totalt, inte kul. Jag sprang för att hämta papper och när jag kommer tillbaka har hon vänt tillbaka på rygg. När jag torkat bort allt så bajsar hon igen, torkar bort det på nytt bort det och hon tar nya tag. Sen sprang jag till duschen med henne på armen.
Min lilla bajsunge!


Gosedjuren: Kiss & Bajs

http://www.gnetagalten.se/images/00036/0/gosedjuren-kiss-bajs-0001.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0