Oj då!

det har gått 5 dagar sedan jag skrev sist, känns som jag skrev i förrgår?
konstigt..

Dagarna springer iväg, jag kom hem i måndags efter att vi spenderat nästan en vecka hos min mamma. På måndagen var vi även på påskmiddag hos min styvpappas mamma. Trist att det är lika dan mat både jul, påsk och.. midsommar? Änyway så är det trevligt med traditioner och att träffa släkt och familj. Efter middagen körde min mamma hem oss och det kändes lite konstigt att komma hem, blandade känslor. Skönt men tomt liksom...









Igår.. Minns inte vad vi gjorde igår...
Jo!! HAHA!
Vi var ju på öppna förskolan med Carro & Julia. Carros kompis Elin kom dit också med sin Vincent, efter det åt vi lite lunch och sen gick jag och Nellie iväg till babysim. Denna gången gick inte så bra som det brukar, Nellie tyckte det var obehagligt att flyta på rygg och hon fick kallsup när vi skulle dyka. Hoppas hon inte blir rädd för vatten!



Idag kom min pappa och Marika hit med frukost, supergott och trevligt! Pappa hade även med ett påskägg till mig, som inte äter godis! Än så länge har jag faktiskt inte tagit en enda bit, har öppnat ägget och kollat men var inte sugen så tyckte det var onödigt att ta en bit då. Blir jag sugen så kanske jag syndar eller så klarar jag hålla mig ifrån det. Blir faktiskt lite mer peppad att testa om jag klarar motstå frästelsen. Spännande!

Sen gick vi för att träffa min kompis Macan, vi gick en sväng sen fikade vi på Espresso House och snackade om allt från himmel till jord.
Efter vi fikat klart så blir jag inbjuden till grillkväll hos Emma med några vänner så jag & Nellie vandrade dit och kom hem vid 21. Nellie började bli trött men hon var glad ändå och charmade alla. Emma bort tillsammans med två killar och en tjej. Emma älskar barn och försökte övertala killarna om att dem kunde ha en liten bebis där hemma.
Max och Rasmus sa lite skämtsamt:
"Inga jävla barn, vi ska inte ha barn det står i hyreskontraktet
och gör det inte det ska jag ändra det!"
Efter ca 1 timme med Nellie blev dem charmade och satt och gullade med henne!
Så kanske Emma kan få sin vilja igenom, om inte annat kan dem ju låna Nellie ibland!
(finns både video och film som jag får lägga in senare för dem är i Emmas mobil)

Nellie sover nu som en stock och jag är mätt och nöjd efter god mat och en ljuvlig dag i soliga Malmö. Jag kollar på "Efterlyst" och sen ska jag krypa i säng. Ska möta Hanna kl 11.30 imorgon och sen ska jag hem till Carro.
Sov gott och hoppas ni får en bra dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Darya

Fina bilder :) Men varför kommer ni inte på mammaträffen?

2010-04-07 @ 23:30:08
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0