Solen skiner även idag!

Denna veckan har verkligen bjudit på underbart väder!
Idag är det mammaträff som gäller, så jag håller på att göra mig i ordning, Nellie börjar bli trött och pipig. Ska bli skönt att komma ut i det fina vädret och äta lite lunch med de andra mammorna, tyvärr var det inte så många som kunde komma idag men det blir trevligt ändå så klart! Vi träffas ju varje vecka så ses snart ändå.

Efter mammaträffen ska Nellies pappa ha henne lite och då ska jag passa på att städa ordentlligt här hemma. Jag hann med en snabb dammsugning igår bara för Nellie är så rädd för dammsugaren. Hon sprattlar och hyperventilerar. Jag vet inte varför men hon börjar alltid andas/hyperventilera när hon blir irriterad eller arg.

Det ser inte ut att blåsa alls idag, hoppas det inte bara är som det ser ut!

Ha en fin dag!
Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0