Sunday

Idag vaknade Nellie runt 7.30, mamma kom och hämtade oss vid 10 hemma hos Carro och vi gick en promenad för att se hur det går med deras nya hus som håller på att byggas. Sen handlade vi på Ica på vägen hem till henne. Nellie somnade kl 12 och vaknade inte fören kl 15. Alla var chockade över hur länge hon sov, vanligtvis sover hon max 1 timme i stäck på dagarna! Vi åt lax och potatis och min lillasyster körde hem oss vid 19. Nellie somnade när vi kom innanför dörren, vaknade efter en stund men somnade om efter att jag bytt till pyjamas och gett henne lite mat.

Jag har funderat på att bygga på min tatuering.
Har bara texten i mitten normalt,
vad tycker ni?

(fast lite snyggare och bättre så klart, jag kladdade bara med eyelinern)



En bild från vår promenad iförrgår (dålig kvalité dock)



Läggdags snart kanske?
Tror nog det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0