Tjohej!

Några dagar har nu passerat utan ett livstecken från mig,
jag lever och har det bra!

Nellie och jag har spenderat dessa dagar hos min mamma för att Nellie skulle känna sig trygg och hemma här då jag skulle ut igår och min mamma skulle passa min prinsessa. Vi har mest tagit det lugnt, umgåtts med småsyskonen och ätit gott.

Igår blev det fest hos Carro och sen gick vi till Etagé, mycket trevlig kväll och det var skönt att koppla bort bebistankarna för en kväll. Även om de smög sig på en och annan gång under kvällen. Jag sov även hos Carro så det var första kvällen och natten utan Nellie. Det gick över förväntan så det känns skönt att allt fungerat så bra.

Idag har jag hjälpa familjen att rensa i trädgården (vi har renoverat huset i år nu så det har hamnat en hel del bråte här och var). Det är inte riktigt det man ser fram emot att göra efter man varit ute och festat och sovit 4 timmar men jag bet ihop och såg det som ett tillfälle att förbränna lite kalorier. Kändes som ett riktigt tungt träningspass! Vi fyllde ett helt släp med gamla tegelstenar, betongplattor, grus och en tung gammal grind m.m.

Har fortfarande inte ätit godis på ca 1,5 månad.
(om man bortser från 3 Ballerina Kladdkaka som pappa hade med sig när han kom på besök, oops)

Nellie har även gjort lite framsteg idag, hon har vänt sig från rygg till mage för första gången! Nu gör hon det hela tiden och verkar väldgt lycklig för att hon nu kan vända sig som hon vill fram och tillbaka. Skulle dock inte förvåna mig om hon slutar med det och inte gör det mer på jättelänge men det återstår att se helt enkelt. Har fått vändningar på film men då har hon legat och luftat utan blöja och byxor så vill inte lägga upp det här men ska försöka filma när hon har mer kläder på sen.

Där var mina dagar i en kort sammanfattning nu ska jag göra Nellie redo för sängen och sen ska jag förhoppningsvis få njuta av lite tid helt för mig själv då de andra i familjen är på kalas. Imorgon är det rensning i trädgården igen som gäller.

Trevlig fredagkväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

1,5 månad utan godis???? My goood vad imponerad jag är av dig babe! Utan sötsaker helt eller bara godis? Wow! Puss

2010-04-02 @ 21:32:16
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: jenny

SV: går suveränt bra mellan mig och fredrik =)



Härligt o höra att det är bra med er 2 .

Kram

2010-04-05 @ 21:28:59
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Maria

Naw så duktig sessan är :) hur går det med sovrutinerna :) blev det bra till slut ???



Hoppas ni har haft en underbar påsk kram

2010-04-06 @ 17:52:00
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0