Utvecklingsfas?

Godmorgon/Godmiddag eller vad man säger.

Nellie vill inte äta idag riktigt...
Hon vaknade vid 5 imorse och drack då 90 ml ersättning sen la jag henne i sin säng, hon vaknade sen 8.30 och jag var chockad att klockan var så mycket! Runt 9-9.30 gjorde jag mackor till mig och gröt till henne som hon älskar. Men hon bet ihop hela munnen och ville inte alls ha någon mat. Kl 10 la jag henne till bröstet men hon bara vände bort huvudet och var totalt ointresserad.
Först nu 10.40 vill hon äta.

Hon som brukar äta med 1-3 timmar mellan varven.
Utvecklingfas?

Tur hon har att ta av min lilla tjockis, hihi.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tro inte det faktist desto större dom blir desto längre kan det ta innan dom blir hungriga :) och med tanken hon fick ersättningen så va hon nog lite mätt där :) kram

2010-04-08 @ 11:07:23
URL: http://mnielsenl.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter bra jo :) kram

2010-04-08 @ 11:54:24
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0