Ännu en dag att förgylla

Godmorgon!
 
Jag undrar en sak, varför blir man tröttare om man sover för mycket,
var finns logiken i det?!

Nellie har nu i två dagar somnat vid 20.30 och sen sovit till 05.00. I går natt låg hon vaken i en och en halv timme, hon var pigg inatt/imorse när hon vaknade också men jag lyckades få henne att somna ändå trots blöjbyta med tänd lampa och näsdroppsinjektion. Det var lite protester men det var skönt att hon somnade om, tyckte jag då men nu i efterhand förstår jag inte varför jag blev mer trött av att sova 4 timmar till. Jag var också ganska pigg på vid fem men vad gör man uppe så tidigt, det gick bara inte.

Idag är det dags för ännu en mammaträff med promenad vid Bunkeflo och sen scones och o'boy hemma hos Carro. Kommer bli riktigt skönt med lite värme efter en promenad i denna kyla. Jag vill ha vår nu!!

 
Sandra har nu gjort färdigt våra fina hand- och fotavtryck så här blev resultatet:



När jag stod i duschen nyss hade jag ett superbra inlägg i mitt huvud men någonstans på vägen från duschen och hit tappade jag det. Senil som man är minns jag inte ens vad för saker jag ville ta upp.
Man kan ju bara hoppas att det kommer tillbaka till mig senare idag eller så får jag helt enkelt komma på något annat att skriva om. Lite jobbigt bara för jag var väldigt nöjd med idén. Haha!

Nu ska jag göra min i ordning så jag kan bege mig till Carro och hjälpa henne lite innan alla andra mammor kommer, tyvärr kunde inte Malin & Ebba komma och jag tror inte heller Hanna & Saga kommer.
Men vi ses nog snart igen!

Ikväll ska jag allt lyckas få in någon film på bloggen, ska ju träffa Darya idag så jag får gå en liten kurs!

Hörs lite senare, hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas ni får kul idag :) Kram från oss

2010-01-07 @ 13:42:58
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0