Äntligen Hemma!

Känns som detta har varit en lång dag... Nellie har varit på bra humör idag tycker jag, hon snackar mer och mer (blåser bubblor med munnen). Det är så sött!

Som sagt så fick det bli en promenad, den började i ganska rask takt men när mina lår höll på att frysa till is gick det inte lika fort längre. Släpade nästan benen efter mig och frös kinderna och näsan av mig! Iskallt var det men såå vackert! Fick stanna upp emellanåt och se mig omkring, soak it all in!
Gick i Kungsparken (tror jag den heter) vid Stadsbiblioteket i Malmö,
det var så himla mysigt!


På väg till parken, så härligt med sol!


Biblioteket och snö


Älskling i vagnen

Efter promenaden fick jag gå hem och tina upp kroppen igen så jag kunde röra mig, åt lite och sen gick vi upp till min kompis Bea som bor på våningen ovanför oss. Nära och bra, hehe! Även Kim och Natha kom och hälsade på så jag fick båda armarna fria hela kvällen i princip! Nellie hoppade runt från famn till famn och alla ville ju mysa med henne, tur hon var på bra humör! Hon pratade och log för glatta livet.
Det bjöds på pannkakor, jummy! Supergott, jag har faktiskt aldrig stekt pannkakor själv, borde testa det någon gång. Vi var där till lite över tio, lillan var vaken i stort sett hela tiden, hon slumrade till en snabbis när hon åt vid sju bara. Så jag hoppas hon sover länge inatt, hon borde vara väldigt trött i alla fall!

Imorgonkväll blir det fredagsmys med några av mammorna, ska bli trevligt.
Let's Dance, lite god mat kanske och gottis så klart!

Nu ska jag krypa ner under täcket men vi hörs igen imorgon!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0