Då var denna veckan slut...

veckorna bara svischar förbi och så flyger man in i nästa vecka, man hinner knappt tänka att det är en ny dag allt går i ett hela tiden. Trots att man egentligen inte gör särskillt mycket...

Igår var jag som sagt och storhandlade tillsammans med min ängel till mamma. Sen åkte vi hem till henne på lite middag, min syster och hennes dotter kom inte men mina systrar Cassandra & Rebecca var i alla fall hemma innan de begav sig iväg på bus med sina vänner. Magnus jobbade kväll så det var bara jag, mamma o Nellie hemma till slut.Jag valde att sova hos dem och var där till lite innan 17 så Bea hämtade mig.

Vi åkte hem till Emelie på mysig middag och lite catching up. Länge sedan vi tre träffades tillsammans. Det var mysigt och vi planerade lite inför SPA-time vi vunnit. Har 3000:- var att spendera så det ska blir riktigt -jävla- underbart!! (ursäkta språket men ni förstår nog)

Sen blev det en tur förbi Apoteket på vägen hem, känner mig som en stammis där. Näsdroppar till mig och lite halstabletter. Imorgon ska vi kurera oss här hemma, Sophie ville kanske komma på besök, på eget ansvar säger jag bara. Inte mitt fel om vi smittas!

Här kommer lite bilder på min lilla gullunge:




dregelunge!


nöjd?

En sak är säker, man kan inte låta Nellie ligga själv i soffan eller något nu längre. Jag hade som tur var henne på golvet på sin fäll, hon skulle ligga där o lufta lite och titta på sin sängmobil som jag hängt på sidan av sängen. Efter 2 minter såg att hon låg lite mer vänd med benen mot sängen än när jag la henne där från början, 
men tänkte inte mycket mer på det.



 Så jag gick för att klä på mig och max 10 minuter senare när jag tittar på henne ligger hon så här!



Jag vet det ser ut som jag lagt henne så, jag blev jävligt chockad när jag såg henne ligga upp och ner och på golvet. Hon måste ha skjutit ifrån med benen och liksom snurrat runt i en cirkel för hon kan inte rulla runt och hon kan ju inte göra en kullerbytta heller ;)
(Den första bilden tog jag i efterhand när jag lagt tillbaka henne i startposition, haha.)

Nu sover hon i sin säng så jag ska försöka sova jag med, tycker dock att hon bökar omkring ganska mycket så får se om hon kommer till ro eller om hon vill komma upp snart...

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Darya

Hahaha! Sådär gör Lily också! Igår när vi åt middag låg hon naken på golvet och snurrade runt genom att skjuta ifrån med fötterna, såg jätteroligt ut!

2010-02-01 @ 08:41:34
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: malin

snart rullar hon med :)

2010-02-01 @ 13:22:39
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0