Dålig uppdatering igen!

Så jag tänkte bjuda på ett bildregn istället för att skriva ett långt inlägg om vad jag gjort de senaste dagarna. Bilderna börjar från förra gången jag inte uppdaterade på några dagar så det blir nog en del bilder.


Nellie försöker äta upp mitt ben hos Carro 15/1


Julia räcker tunga 15/1


Elin & Nellie ler mot varandra på Café 20/1


En snöflinga i form av en stjärna landade på min vante när jag & Elin gick en sväng 20/1 (Elins bild blev bättre men har inte fått den än)


Lando & Nellie myser i soffan hemma hos Danni 21/1


Upp med händerna barn :P 21/1


Min skäggiga bror & min pappa på min brors restaurang.
Pappa fyllde år så vi åt middag där och grattade honom.
 24/1


Min syster & hennes dotter på restaurangen 24/1

 
Nellie i vagnen på bussen på väg till Mammaträff hos Danni 25/1


Benjamin på Mammaträff 25/1


Emilia & Fanny gör sig redo för hemfärd från Mammaträffen 25/1


Resulatet, söta Fanny i sin overall


Lando ser så gullig ut i bärselen

Tyvärr har jag inte lyckats ta mer bilder (eller jo en hel del på Nellie & Lando men behöver ju inte lägga upp alla som ändå ser ungefär likadana ut). De dagar jag inte tagit bilder har jag varit hemma hos min mamma och myst, Nellie har träffat sin pappa & farmor lite och sånt smått & gott. Vi har mest njutit av att bara ta det lugnt dessa dagar
och tittat lite på tv som vi inte gjort på länge.

Igår blev Nellie vaccinerad!
Det gick bra, första sprutan märkte hon knappt men när hon fick den andra började hon gråta och snyfftade lite, ammade henne lite sen tittade hon upp på mig, jag log mot henne och hon log tillbaka så det var nog inte så farligt, hon blev nog mest chockad. Efteråt var hon lite snyfftig/tyck-synd-om-mig-gnällig. Utöver det verkar hon ha mått bra så det var skönt men jag var inte orolig, hellre sprutorna som sticker men går över snabbt
än att hon får någon av sjukdomarna ju!

Nu ska jag plocka undan frukosten sen blir det nog en promenad i det fina vädret efter vi myst lite i soffan (vi gick upp 7.30 idag för Nellie ville det :P)

Ha en supermysig dag och njut av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0