Dödstrött

Godkväll!

Igår efter Nellies pappa varit här åkte jag hem till Carro & Julia på lite fredagsmys, Darya & Lily orkade tyvärr inte komma efter Alex examenscermoni. Vi åt en hel del onyttigt, mest jag får jag dock tillägga, det fanns inget stopp. Eller jo, sömnen satte stopp till slut, både jag & Nellie deckade i soffan så Carro fick väcka mig när de va dags för dem att gå och lägga sig. Natten gick väl så där lagom bra och jag har varit helt slut hela dagen, Nellie har varit ganska arg. Precis som hon vill saker som jag inte förstår,
synd att dem inte bara kan säga vad det är dem menar, haha.

Har varit hos min mamma hela kvällen, sorterat gamla leksaker,
ätit och hållt på att gäspa käkarna ur led.
När vi kom hem började ville Nellie INTE sova så hon var vaken till för ca 30 min sedan, hon började skrika och inget hjälpte så jag la henne i sin säng, gav henne nappen efter 2 minuters skrikande sen somnade hon av sig själv i sängen. Hon sover ju aldrig i den så ska bli spännande att se om hon kanske kan sova där en stund nu inatt. Håll tummarna allihopa!

Nu ska jag sova, somnar snart på tangenterna, haha!



Update.. 22 minuter senare.
Så länge varade den drömmen, Nellie vaknade med ett gallskrik. Man kan ju alltid drömma, men än ger jag inte upp. Ett försök till när hon somnat igen..
Så fortsätt hålla tummarna!!

GODNATT :)

Sov gott Zzzzz...


Kommentarer
Postat av: Darya

håller tummarna!! är så ledsen att vi inte kom igår :(

2010-01-17 @ 01:07:11
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0