Fika på Espresso House & Ikea

Jag känner mig lite sliten som vanligt!
Undrar verkligen när man kommer känna sig pigg, utvilad och snygg igen!

Idag gick vi upp kl 9 så, kl 11 mötte vi min fina vän Emelie för lite fika och prat om det mesta. Ses allt för sällan men det är alltid lika trevligt när vi väl ses!
Sen bar det av till Ikea för att möta Darya & Danni kl 14, åt kycklingfilé med pommes och bearnaisås (och en chockladboll, dumma mig
men det är ju lite mitt nöje nu som mamma, att äta gott, hihi).
Här har vi Dary & Lily på första bilden och Danni & Lando på andra.



Vi gick runt på Ikea i tre timmar ungfär, skulle köpa ram till en bild jag förstorat men det finns inga i rätt storlek så får leta vidare någon annanstans istället.
Jag fick köpte lite småsaker ändå.



Inne på Ikea stötte på vi på Carro, Julia & T, på barnavdelningen så klart var annars? Kändes lite lustigt att hon inte var där med oss och att vi skulle skiljas åt sen, haha. Så van vid att hon brukar vara med ju.

Skulle egentligen på Tupperwearparty hos Malin idag men jag kände verkligen hur min kropp bara ville sjunka ner i soffan och så fick det bli. Tråkigt men sant, kom hem så sent och tanken på att gå ut i kylan igen och böka sig på bussen var inte direkt lockande när man kunde inviga de nyinköpta ljusen och mysa hemma istället med ananas och vispgrädde. Jag kommer få springa fram på promenaderna i vår
om jag fortsätter äta i denna takten, haha!

Jag satt på golvet innan och pratade med Nellie lite. Så här kan våra samtal låta ibland:

 

Sen fick lillan hicka och då blir hon lite arg så då låter det så här istället:


 
 Nu ska jag mysa vidare i soffan, trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

haha ja men eller hur jag ville juh följa med er :p hihi

2010-01-13 @ 23:03:43
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Darya

hahaha gud var roligt hon pratar när hon är arg! :D

2010-01-14 @ 00:01:10
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha så roligt hon pratar, gulligt. Hon är ju så gudasöt alltså!

2010-01-14 @ 00:02:12
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0