God början

God fortsättning brukar man nog säga men hur kan det vara en fortsättning när det är ett nytt år?

Anyway, igår var sista dagen på 2009. Tycker det blev ett bra avslut, god mat i MASSOR, goaste marängsvissen jag ätit, sällskapsspel efter 12-slaget och många skratt.
När maten förbereddes satt Nellie i Melvins stol och tittade på, med stora ögon som alltid, hehe.



Hon tyckte nog det var spännande med nyår för hon var ingen höjdare på att sova, tog små powernaps några gånger men annars var hon vaken och lite gnällig emellanåt...
Hon verkade gilla raketerna, hon tittade på dem och var lugn som en filbunke.

Självklart tog jag inte med kamera eftersom jag tänkte att jag kunde ta bilder med min Iphone. Då ska den självklart sluta fungera redan vid 19 tiden!!! Den bara slocknade och reagerade inte på något, vi satte i laddare, tog ut sim-kort, tryckte på alla knappar, jag till och med bankade på den lite, ja vi testade allt men den var stendöd. Så det blev bara en bild på förrätten, fem bilder på Nellie och en på henne och mig som är kass.
Så jävla typiskt!!!
min vanliga otur när det kommer till tekniken...
Men självklart ska mobiljävlen fungera idag?! Varför idag och inte igår? Så irriternade...

Nästa år ska jag ha en riktigt bra kamera och ta tusen bilder! That's a promise!

Well, tack för det gågna året och allt jag fått uppleva. Nu hoppas vi på ett underbart 2010 för oss alla, med mycket fina minnen som vi tar med oss in i 2011.

God början allihopa och hoppas ni hade en fantastisk kväll igår!

Här kommer en bild på förrätten och en på en sovande Nellie, hihi!


Räkmackor, jummie!


Sleeping beauty


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fin lillprinsessan var! <3

2010-01-01 @ 18:55:24
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Nicole

hihi, tack :D hon hade din den fina boleron som du köpte till henne också ju :D

2010-01-01 @ 22:38:19
URL: http://livinginthepresent,blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad glad jag blir att läsa det du skrev min fina vän! Snart ses vi igen ja gumman, längtas! Puss

2010-01-01 @ 23:41:22
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0