Godnatt för min del

Hur kan man bli så trött efter lite fotogafering?
Visserligen gick jag upp tidigare än jag brukar, men bara en timme tidigare ungefär
men det var tydligen tillräckligt!

Så jag tänkte säga godnatt för idag och krypa till korgs tillsammans men min skatt!
Finns inget mysigare än att pussa henne godnatt och krypa ihop bredvid henne med en hand på hennes mage.
Det är fantastiskt hur mycket man kan älska en person så mycket, 
som man dessutom bara levt med i 2,5 månad (om man bortser från tiden i magen).
Så mycket glädje ens barn ger en,
trots att det bara gått 2 sekunder sedan de såg dig ler de lika brett ändå.
Man kan inget annat än bli glad och le tillbaka...
Det är så underbart!

Här kommer några bilder jag själv tog på Model Lab idag:






Kommentarer
Postat av: malin

Fin din blogg blev med de nya bilderna.

2010-01-11 @ 13:09:14
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0