Model Lab

Nu bär det snart av mot Model Lab, jag hatar att gå omkring utan smink, inte så mycket för jag bry mig om vad andra tycker utan mer för min egen del. Tycker inte om att se hur sliten jag är, haha. Bad habit! 
På sommaren är det lugnt men på vintern är jag så blek och trist, särskillt nu när
jag har Nellie och inte har tid att göra något åt saken.
Men jag vill ge sminköserna bästa förutsättning att lägga en bra make-up,
 så det är bara att slå bort tankarna och gå ut.


Vi hörs lite senare och håll tummarna för att någon bild blir något hyffsad...
Ha en mysig söndag!

Ungefär så här känner jag mig :)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

hahaha söt bild

2010-01-10 @ 18:35:32
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0