Qualitytime on my own

Nellie var iväg i två timmar med sin pappa nyligen, de var på vernisage vid triangeln.
Så jag har haft två timmar till eget förfogande, inte fy skam!

Känner mig extremt blek nu sen jag fått Nellie, solade solarie fast jag var gravid men har inte gjort det en enda gång nu på 4 månader ungefär.
Så jag tog tillfället i akt och gick ner och solade i 20 minuter.
Så skönt att bara ligga där och inte kunna göra något, bara känna värmen och njuta.
Fick allt lite färg, har ett märke efter mitt armband så ett par gånger till kanske man ser mänsklig ut igen. Liknar mer ett spöke eller något i stil med en vampyr nu för tiden, höhö.


Ni ser väl det? Nej jag vet, det syns inte mycket men LITE iaf?

Efter solningen gick jag upp igen och tog ett skönt bad och lyssnade på musik,
det har inte heller hänt på si så där 3 månader.
Känns som man fått tillbaka lite av liv-utan-bebis-gnistan. 
Egentiden har alltså inte tagit slut! Wihoo!
Sen fick jag tid att föna håret, sminka mig och lyssna på mer musik
utan ett enda avbrott.

Idag ska jag storhandla med hjälp av min kära mamma sen blir det middag där hemma, kanske kommer Nellies kusin Felicia också förbi. Ikväll blir det förmodligen Robinson, Let's Dance eller något sånt. Vet inte riktigt vilket det är som visas ikväll
men mys framför tvn blir det i alla fall!

Ha en mysig kväll / Nicole & Nellie



Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

haha lets dance va ju igår !! :p



2010-01-30 @ 14:54:44
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0