Reakaos

Godkväll :)

Dagen började med lite rensning i min byrå men eftersom man har barn som inte har lust att sitta och titta på kom jag inte så långt, hann med en låda och nu ligger det kläder över hela golvet.
Nellies pappa kommer hit imorgon vid tolvtiden så då hoppas jag att jag ska få ordning på resten!
Hatar när det är stökigt och saker överallt, haha.

Idag har jag även varit på Mobilia med min syster, hennes dotter och Nellie så klart. Om man bortser från reakaoset så var det trevligt. Men gud, det kryllade av människor!!!
Jag hatar rea, folk blir som galna och det känns som man befinner sig i en myrstack i jätteformat typ...
Jag orkade knappt gå genom butikerna utan gick in, vände och gick ut igen. 
Till och med min shopping-galna syster gjode som jag! Efter en snabb runda bestämde vi oss för att skita i det och åka hem igen. Fick i alla fall en och annan bild på de tre gummorna när de satt o vilade sig på en bänk, haha.

<3
Pernilla, Felicia & Nellie


aaw
Kusinkärlek

Avslutar med ett litet leende från Nellie, just nu är hon inte så glad, snarare jävligt arg men jag får väl sluta skriva och försöka framkalla ännu ett leende istället. Hon börjar bli trött så vi får se om hon vill somna först kanske.
Hej så länge och hoppas ni har en trevlig kväll!
På återseende :)













 


Kommentarer
Postat av: Carro

det finns juh inget värre än att åka in på helgen fattar ni väl?? :p

2010-01-02 @ 20:12:50
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Nicole

helg, vardag?? allt är samma för mig så ja tänkte ju inte på de så klart :P känns som måndag alltid, haha!

2010-01-02 @ 20:41:48
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0