Tiden går så fort...

Har varit upp sen 8 imorse och nu är klockan snart 12,30. Var tar tiden vägen? Klockan bara tickar iväg och vips är det läggdags igen.. Suck!
Nellie har varit vaken sen vi gick upp och jag fick till att somna kl 12. Får se hur länge det vara, *paus*.. Jag har så klart lyckats få henne att somna i vagnen som står i hallen och så hörde jag att brevbäraren slänge in post i brevinkastet, tur för honom att hon inte vaknade där då hade jag nog öppnat dörren och skrikit på honom.. Fast det inte är hans fel, han kan ju inte veta att hon ligger där, haha!
Hon sover vidare som tur är för hon var verkligen
extremt trött så hon behöver sova ett tag nu!

Idag kommer Nellies pappa på besök vid 17 tiden, sen ska jag hem till Carro på fredagsmys med Let's Dance och godsaker att stoppa in i flabben. Jag tror jag ska gå till affären sen och köpa ananas, vispgrädde och någon liten påse godis sen. Ska bli trevligt!

Jag vill tatuera mig snart, vill ha Nellie och eventuellt datum någonstans. Vet bara inte var och hur det ska se ut. Borde väl gå till en studio och få lite inspiration,
se om de har några ideer eller förslag.
Har ni några tips?

Nej nu känner jag att magen är hungrig så jag ska passa på att äta något
innan lillfisen vaknar igen!

På återseende lite senare!

Faaan, nu hör jag henne gnälla i vagnen. Hon drömde bara, pustar ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0