3 timmar

Idag har jag varit utan Nellie i 3 timmar då hon har varit med sin pappa.
Helt underbart var det, från 17.20-20.20.

Har fått mersmak så jag kommer nog föreslå att han har henne en dag varannan helg från morgon till kväll så kan jag göra lite vad jag vill under dagen i alla fall. Hade varit skönt om det hade fungerat. Tror inte det skulle vara några större problem, lika bra att öva henne redan nu om hon ändå ska vara hos honom varannan helg sen och sova där när hon blir större. Hon måste ju lära känna honom och han henne!

Tror dock jag kommer sakna henne väldigt mycket när det blir mer än 3 timmar så vi får se hur länge jag klarar sen när det väl är dags att vara ifrån henne.

Ska berätta om dopet också, ska försöka hinna med det imorgon eller så. Orkar inte nu. Haft en lång dag och Nellie har varit väldigt kinkig, till och med hennes pappa fick en chock när han hämtade henne.
Han blev lite rädd och sa: Men vad är det med henne, så här brukar hon inte vara. Han har det egentligen väldigt bra, kan träffa henne när han vill och kan gå eller lämna över henne när det blir lite jobbigt men idag fick han prova på det ordentligt. Han hade dock glömt byta blöja så den lär vara överfull när jag bytar den tror jag. Men han överlevde i alla fall trots kinkigheten!

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: malin

Hej! fin blogg.. Är ute och kikar lite på "mammabloggar" och hittade din via carros blogg.:) Kul att du fick lite ledigt idag men förstår vad du menar med det att man kommer sakna ihjäl sitt barn då man inte är van att vara ifrån varandra!



om du vill kika in min blogg så har du den här:

M4ll4n.blogg.se

användarnamn: mallan

lösenord: 1232lovisa



Kommer nog bli en trogen läsare av din blogg, hoppas det inte gör något.

Ta hand om er.



2010-03-03 @ 22:46:26
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: jenny

Dagens blogg tävling hos mig om du är intresserad =)



Kram ♥

2010-03-04 @ 11:19:00
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Maria

Kikade förbi... ha en bra dag! :)

2010-03-04 @ 12:03:45
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0