All in one

Nej det blev inga updates som jag tänkt så jag tar allt i ett.
 
Efter att Nellie blivit hämtad gjorde jag mig i ordning och begav mig till Entré för att möta upp Petra, vi gick runt i butikerna och provade ett och annat plagg. Vi tog vars en smoothie på Red Fellas och åt sen på Burger King, åt 4 chicken nuggets + 4 king wings.

Kl 16 var vi hemma hos mig igen och Nellie kom också hem. Från 11-16 var hon hos sin pappa och allt hade gått bra. Jag, Petra och Nellie gick till Malmborgs för att handla mat, det blev fiskgratäng. Sophie (barnvakten) kom hit kl 20 och Nellie hade redan somnat. Självklart vaknar hon precis när vi ska gå till Emma så jag får lägga mig hos henne i sängen till hon somnar igen så jag och Petra kan smyga iväg. Vi var på festen vid 20.30 i alla fall, det kändes lite underligt om jag ska vara ärlig. Det var ju ett tag sedan sist! Jag drack ingenting men det var skönt att bara umgås med folk i ens egen ålder utan en bebis i närheten. Jag smsade Sophie kl 22.30 och då var Nellie vaken och lite ledsen. Hon är mammig nu som jag sagt tidigare, tror jag ska försöka ge henne mer ersättning så hon vänjer sig vid att inte ligga vid bröstet hela tiden. Kl 23 bestämde jag och Petra att vi skulle gå hemåt, ingen av oss drack och båda var trötta. Plus att jag saknade Nellie lite och ville inte hon skulle vara ledsen.

Så i 2,5 timmar fick jag vara på festen och det gav mig massor med energi!
Tack Sophie min älskling för att du tog Nellie!


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Julia

yay :D hoppas du får va längre hos mig på torsdag :p

2010-03-28 @ 07:24:57
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0