Ännu en underbar dag!

Denna dagen har också varit superbra, mysig och rolig.

Mötte upp Sophie och hennes pappa för en lunch, det blev Café 2000 och sallad.


Pastasallad med räkor, crabsticks, gurka, majs, fetaost och oliver.


Vi åt salladen ute i solen, man får passa på att njuta!


Nellie i sina nya vårkläder


Min lilla älskling, mitt livs kärlek
Vi gick i stan frå 12.30-19. Jag gick dessutom till och från stan vilket tar
ca 30 minuter sammanlagt. I dessa skorna!



Det gör jag nog inte om på ett bra tag.

Kollar på Let's Dance nu och vilar mina fötter. Hade inte suttit fel med fotbad, helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Får hålla till godo tills vi ska iväg på vår spavinst med jobb, undrar när det blir av. Får kolla med chefen.

Nu ska jag återgå till tvtittandet. Ha en mysig kväll! 



Nellie somnade för ett tag sedan, vaknade i panik och bara gallskrek. Jag fick henne att somna men hon vaknade igen ännu mer hysterisk. Har hoppat runt med henne i lägenheten för det verkade som om hon hade magknip. Det fungerade men då och då skrek hon rakt ut igen. Jag la henne i soffan på rygg och vevade med hennes ben och hon somnade när jag gjorde så. Nu ligger hon bredvid mig och sover. Stackaren, man känner sig så maktlös när hon blir så ledsen. Man hör verkligen skillnad på hennes skrik om det bara är uppmärksamhets-skrik eller jag-mår-dåligt-skrik. Får hoppas hon inte får så mer ikväll eller inatt. Hon behöver sova, det har varit en lång dag med mycket intryck kan jag tänka mig. Kanske för mycket...


Tycker inte om när du är ledsen min ängel, önskar du alltid kunde vara så här glad :)


Kommentarer
Postat av: Darya

Haha hon är så jävla söt!!!! Visade Alex bilderna och vi satt båda två och awww:ade haha! Och vilken fin mössa hon har!! Lily har en likadan hihi

2010-03-26 @ 23:07:30
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: malin

Så go Nellie är! Låter riktigt mysigt. Så skönt med värme så man äntligen kan börja vara ute lite mer! :)

2010-03-27 @ 08:43:10
URL: http://malinebba.blogg.se/
Postat av: lollo

neeeej vad stor hon blivit!!!! hon kan ju säkert gå när jag kommer hem. bilden längst ner får du skriva ut till mig så vi kan rama in. skitsöt!

jag blev lite pappig när jag såg min björnpappa sitta där och äta :(



vad duktig du är på att skriva och lägga upp bilder. jag är riktigt kass och har stängt mina två påbörjade bloggar. haha!



sköt om dig nicole! saknar dig

2010-03-29 @ 00:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0