Är SÅ shoppingsugen!

Idag var jag och Danni uppe i stan. Jag ville leta efter ett par snygga skor med hög klack och en klänning eller något fint att ha till 1 april då jag ska ut med Carro och hennes vänner. Man vill ju slå på stort när man väl ska ut, det är ju mer än ett år sedan sist så jag börjar redan få smått panik och har ett enormt fjärilskrig i magen. Kroppen liksom sprudlar av bubblor likt ett glas champange. Hoppas allt går bra med Nellie så jag bara kan ha kul och njuta av en trevlig kväll! Längtar efter att få vara vuxen men utan ansvar;)

Jag är så galet sugen på en ny garderob, nya kläder, nya skor. Ser fram emot våren och sommaren! Är så trött på hela alla mina kläder nu, kanske borde sälja allt som är användbart och bara köpa massa nytt... Har tittar runt på nätet, Nelly.com, HM, Asos m.m. och fyller shopping-korgar/-bags fulla med allt jag vill ha. Inser dock ganska snabbt att jag inte kommer kunna köpa allt jag vill ha. Jag har faktiskt aldrig handlat kläder över internet eller via katalog (om man bortser från när jag var typ 10 år och fick peka ut vad jag ville ha i HM katalogen mamma beställde från). Jag har liksom aldrig vågat. Tänk om det inte passar eller inte är så snyggt som man hoppas, då måste man skicka tillbaka och krångla massa. Eller det kanske inte är så jobbigt? Vad vet jag?

Att beställa eller inte beställa, det är frågan...
Och hur väljer man VILKET man ska beställa hem av allt man vill ha i så fall?!


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Julia

det e inte så jätte krongligt egentligen men det tar juh sån tid om man behöver byta tyvär :( man ska va rätt så säker på storlekar oså så man isåfall ska behöva byta pga det :p

2010-03-24 @ 22:40:04
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: malin

jag beställde en del innan. men inte alls lika mycket längre. tycker det är lite jobbigt att behöva vänta upp till ett par veckor på kläderna. hehe. Sen kostar ju frakt, faktura avgift eller eventuell postförskott. Ska man byta får man sen betala en frakt till för att skicka tillbaka. Idag beställer jag bara om jag hittar något jag absolut vill ha som jag inte hittar ute i affärer. Dock aldrig byxor då det är omöjligt med storlekar.

2010-03-25 @ 09:23:41
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0