Snabbis

I torsdags åkte vi hem till Carro & Julia, var hos dem kl 13.
Vi dansade Zumba, dansmatta, kollade på Vampire Diaries (stavning?), Criminal Minds och när det var slut kollade vi på Saw VI. Så vi hann med en del. Therese och Melvin kom också förbi en sväng och Julias pappa kom med pizza till oss. Vi tyckte vi kunde unna oss det efter all dans igår och jag har dessutom inte ätit godis på en vecka. Heja heja kämpa på. Idag har vi varit ute en sväng och spanat in tomma lägenheter här ute. Finns väldigt många.

Dagen därpå åkte vi hem till min mamma och kollade på Lets Dance med dem.
På lördagen var det vi på 3års-kalas för mitt kusinbarn Linus i höllviken. Efteråt följde vi med mamma hem, min syster, hennes dotter och hennes kille kom också på Tacos och Melodifestival. Jag och Nellie åkte hem vid 22, det blev för mycket för Nellie och hon blev jätteledsen för hon blev väckt varje gång hon somnade in.

För övrigt har jag klarat mig väldigt bra från allt godis och gott hela helgen! Jag åt visserligen en liten kanelbulle och en tårtbit på kalaset men det var mest för att inte vara otrevlig. Men jag är inte alls lika sugen längre vilket underlättar mycket. Jag fick till och med Nellies godispåse (alla barn fick en) men jag rörde den inte, lämnade den hemma hos mamma igår när jag åkte hem. Bra jobbat!

Tänkte lägga upp lite bilder, har tyvärr inga från helgen förutom en på Nellie och Julia. De andra är på Nellie i sin dopklänning bara.












(på de flesta bilderna bet hon i klänningen, haha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0