Fullt ös medvetslös

kanske inte medvetslös men idag har vi ändå hunnit med en del känns det som.
Vi vaknade inte fören 7.30 idag, var väldigt sega och låg kvar i sängen ett tag sen blev det frukost till "Vakna med The Voice" och sen blev det bråttom, för vi skulle ta bussen 9.24 och vi hade inte ens bytt om. Så det var bara till att kasta på sig kläderna och iväg mot bussen. Kl 10 var det dags för träning, Mamma Jympa på Frikis med Danni. Man får ha med sig barnen så det passar ju utmärkt för mig som är ensamstående och inte alltid kan lämna Nellie till någon annan. Det var skönt att få röra på sig och träna med ledare till musiken. Nellie var lite smågnällig så tyvärr fick jag inte ta ut mig så mycket som jag velat (men det var också en bra ursäkt när man blev trött och behövde vila lite, haha!). Men det kommer vi absolut gå på igen, ska försöka ha det som rutin varje måndag innan mammaträffarna som vi brukar ha då. På onsdag ska vi även testa Mamma Yoga också på Friskis men på en annan anläggning, spännande.
 
Sen stack jag och Danni för att äta lunch på Café 2000, massor med god sallad och denna gången vågade jag även testa något nytt. Jag tar alltid samma annars, mix sallad med räkor, crabfish, majs, gurka, ost och rhodeisland-sås. Idag blev det mix sallad, kyckling, majs, gurka, tomat, oliver, jalapenos och vitlöksås! Jummy!

När vi ätit begav vi oss hem till Malin på mammaträff. Det vankades Singstar och räkmackor. Det var trevligt och mysigt, nu börjar barnen bli större så man kan göra annat än att hålla i dem ständigt. Nellie har börjat sitta själv och det känns så konstigt att titta på henne när hon sitter där helt själv utan stöd, hon känns så stor. Vart tog min lilla bebis vägen?

Vet inte om det bara är jag som har problem med bloggen? När jag ska lägga upp bilder står det bara: Gateway 504 Timeout eller något liknande, samma sak hände igår när jag skulle kommentera till några av er som läser min blogg? Hoppas det löser sig senare så lägger jag upp bilder då.

Later.


Kommentarer
Postat av: malin

Jag hade också det problemet innan på min blogg. Men den senaste veckan har det fungerat jätte bra och äntligen kan jag ladda upp foto på ett kick. Aldrig problem mer.

2010-03-08 @ 18:41:08
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0