Glömde en bild

Kom på att jag missat en av bilderna när jag la upp bilder på presenterna Nellie fick på dopet. Hon fick även en sån här:



Avgjutning för hand och fot som man kan göra hemma. Man får även med en ram och bokstäver skriva nanm eller vad man nu vill ha på ramen. Superfint tror jag det kan bli med lite tålamod och 1000 försök. Har ju gjort liknande på en mammaträff men detta är nog lite bättre så jag tänkte försöka mig på det senare idag. Spännande!

Idag ska vi till IKEA med min mamma, ska kolla om de har några mattor så jag kan byta ut de jag har i köket, kanske lite ljus, någon låda att samla Nellies leksaker i och så behöver jag någon växt då jag tagit död på i stort sett alla här hemma sedan Nellie föddes. Tidbrist?

Ha en skön dag i det underbara vädret, man får passa på att njuta innan det försvinner.


Kommentarer
Postat av: Emma

usch nej, förstår dig vet inte själv hur jag hade trivts i kortare hår. Men du ser hur fin ut som helst i vilket fall!

Åh, men tack så mycket! Kände att jag behövde en liten förändring på bloggen...

Åh, saknar dig med. Börjar snön försvinna nu? Snart är det inte lång tid kvar tills jag flyttar hem, då får vi ses!

2010-03-07 @ 10:08:47
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0