Hemma igen

Haft en riktigt härlig tjejkväll full av skratt, snack, dildos, glidmedel, vin (inte för min del då) och härlig känsla av flashbacks från mitt "förra" liv. Nellie var väldigt nyfiken och fast hon var mega trött skulle hon INTE sova. Hon somnade i alla fall till sist och då var klockan närmare 21. Hon hade då inte sovit något på flera timmar så hon var lite gnällig.
Det kändes lite underligt att sitta där med alla tjejer på en fest men med ett barn i famnen. Finn ett fel liksom. Mamma skulle passat henne men dem skulle bort så det var bara till att ta med henne och det gick bättre än väntat så det kommer bli fler gånger. Alla var väldigt glada och nyfikna på Nellie då endast en av dem fått glädjen att träffa henne innan. Så det blev en hel del bebismys och snack.

Jag beställde knip-kulor som tydligen gör hela knipjobbet åt en så man slipper tänka på det. Lät som en superbra uppfinning tyckte jag som oftast glömmer bort att knipa.

Nellie vaknade 2 gånger från 21 fram till 23.30 då vi alla tog taxi mot Stortorget där de flesta skulle ut och röja. Själv tog jag Nellie i bärselen och skötväskan över axlen och vandrade hemåt. Skönt med en promenad. Var hemma lite efter midnatt och Nellie sover än. Jag la henne i soffan i hopp om att få sova själv i sängen någon timme. Har dock inte kommit i säng än utan är pigg och vaken.

Typiskt mig så tog jag klart inga bilder på hela kvällen så jag har inget ögongodis att bjuda på tyvärr. Kanske lyckas kommer över någon bild ifall det var någon annan som tog.

Nu ska jag sova, försöka i alla fall.
Får väl spela på mobilen tills jag blir sömnig.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0