Ikväll

Nu ska jag göra mig i ordning, ikväll blir det sexparty hemma hos Sandra med massa andra tjejer. Känns som det kommer bli en massa fnitter och snack. Nellies första sexparty, men det får dröja länge till nästa gång. Tur hon inte minns detta sen i framtiden, haha.

Min pappa är här och passar Nellie lite nu medans jag ska byta om och sminka mig lite. Hoppas ni får en trevlig kväll, jag kanske uppdaterar ikväll eller imorgon med lite bilder och så från ikväll. Missa inte inlägget nedan där jag skrivit om dopet och lagt upp bilder.

Ha det så bra, trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Hej! Tack så jättemycket :)

Jo visst kan jag det ;) vill bli av med lite iallafall, haha! :)

Ha en bra dag du med.

2010-03-06 @ 16:53:01
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej faktist inte har några vänner som har barn med dom är äldre än mina då menar jag att dom är 5-6 år lite trist för sessan då dom äldre tycker hon är jobbig för hon härmas men hon jo bara vara med hi hi men det förstår inte dom äldre :)



annars skilljer sig det nåt år mellan dom resten men vi träffas ej ofta då dom har jobb skola osv och jag är hemma mammaledig med prinsen :) sj då kram

2010-03-06 @ 17:15:37
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0