Magknip eller närhetsbehov?

Nellie somnade 19.40 ungefär, sen vaknade hon 20.20.
Jag tog upp henne efter två försök att få henne att lugna ner sig i sin säng och hon somnade 20.40 så jag lade ner henne i sängen. Det gick väl 10-20 minter så vaknade hon igen. Jag tog upp henne direkt och la henne på min mage, gungade henne och shyshade. Efter en stund somnade hon och jag la ner henne en tredje gång. Nu har hon sovit en stund utan att vakna så jag hoppas hon sover bättre nu. Gör så ont i hjärtat när hon blir så ledsen, vet inte om hon fick ont i magen eller vad det kan vara. Hon har varit lite mammig idag och velat vara hos mig och hålla i mig hela dagen. Får hålla tummarna för natten.


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

usch med magknip

2010-03-21 @ 12:51:15
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0