Mammadag

Tjena hej!

Idag har vi haft vår mammadag som vanligt, den infaller ju varje måndag. Idag var det bara jag, Danni & Tina men trevligt ändå så klart. Vi saknade er andra dock!
Vi började träffen med lite Mammajympa kl 10, skönt att röra på fläsket lite, höhö. Sen begav vi oss upp i stan för att äta lunch, det blev en varm macka för min del av surdegsbröd med kyckling, pesto, mozarella och soltorkade tomater. Mumsens! Tina satsade på en laxbagel och Danni tog en kycklingmacka med curry. Vi satt ute, i solen, njöt av mackorna och varm dricka. Barnen sov i sina vagnar och det kändes så skönt, hoppas våren kommer nu så det inte kommer mer snö. Sen strosade vi runt lite och gick in på Triangeln för att kolla lite barnaffärer.

Kom hem för en stund sedan, Nellie sover ute i vagnen.
Imorgon börjar vi på Babysim, ska bli spännande. Vi har ju redan varit och dykt själva men det ska bli kul. Ska även timm banken och öppna ett konto till Nellie, ska förmodligen köpa fonder, får se vad det bli. Men först av allt imorgon ska jag tvätta, kl 7-12, härlig tid men det enda som fanns när jag bokade för 2 veckor sedan. Det är det sämsta med att bo i lägenhet, att man har så lång kö i tvättstugan. Trist.

Har även avslutat mitt träningskort på 24 Seven då jag tränar mer på Friskis&Svettis. Har 24 Seven på autogiro, har betalt 199 kr/månaden men kanske tränat 2-3 gånger det senate året, förstår ni hur onödigt det är då?!

Nu ska jag plocka undan lite innan Nellie vaknar och stökar till igen.
Later


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej. Jag inspirerar mig på mammabloggar, ,graviditetsbloggar, och samt bloggar som har mkt text och bilder i inläggen. Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Om du tycker om att följa en kille som bloggar om graviditeten, och vill följa den, så gör du ett mkt bra val!

Synd att du är ensamstående, men du verkar vara en stark kvinna och har klarat av med graviditeten och efter väldigt bra. Det gillar jag. Starka kvinnor ska få mkt mera stöd! Så jag kommer självklart följa dig :)

2010-03-15 @ 19:41:19
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0