Mina Ullared-köp

Vad kan man få på Ullared för 2500:- då undrar ni,
detta var i alla fall vad jag köpte:


Våtservetter 72st 9:-/pack, Tvättlappar 200st 20:- & Mam trainer 40:-


Samma flaska som på förra bilden,
Tandborste (till kommande tänder när det nu bli, haha) 20:-


Body (fin till sommaren) 30:-



En body & en klänning till Nellie 40:- / 80:-



Strumpbyxor 15:- st & Strumpor 17:-/ pack



Hårfärg 70:- st, Schampoo 17:-, Balsam 23:-, Anstiktskräm 65:-,
Ansiktsrengörning 3 in 1 40:- & Sköljmedel 30:-


Diadem 10:-, Hårsnoddar 7:-, Hårnålar 6:-, Pincetter(2st) 5:-/st,
Lösögonfransar 30:-, Kajal 8:-, Puder 36:-/st, Bronzingpuder 30:-,
Ögonskuggsborstar 6/11:- & Ögonbryns-/Underfranspenna 25:-


En stor väska är alltid bra att ha 150:-


En liten väska att ha när man ska upp i stan eller så 50:-


2 skärp till midjan 30:-/st


Demin Leggings 120:-
(hög midja med dragkedja på sidan och på vristerna)


Mysig hoodtröja/cardigan 120:-


Tunika 120:- (köpte likadan till min mamma också)


Linne/Klänning 130:- (fin till jeans)


"Jacka" (kort) 140:- (får se om jag eller någon syster ska ha den)


Långa linne 30:- st (köpte 4 vita och 2 svarta till mina systrar)


Kavaj (kort) 190:-


Vårjacka 300:-


Stora värmeljus 12 pack 20:- & Små värmeljus 100 pack 30:-

Ja detta var vad jag handlade plus gummihandskar man har när man färgar håret hemma som sitter bättre än de hemska gigantiska man får med i förpackningen. Kläderna är finare på mig än liggandes på marken så klart men jag orkade inte ta av och på allt och samtidigt ta en bild själv med min Iphone för det är svårt nog ändå. Men jag kanske kan lägga upp bild längre fram när jag har något av detta på mig så får ni se hur det ser ut på också. Det kanske inte var superbilligt men jag är ändå nöjd och det känns skönt med lite nya kläder i garderoben. Hoppas kläderna jag köpte till mamma och systrarna också passar, för det är svårt att handla till andra.

Nu är det snart 2 timmar sedan pappa åkte tillbaka för att jobba och jag måste göra iordning mig för jag och Nellie ska gå till Triangeln och hälsa på min mamma som kommit hem från London där hon varit med sitt jobb. Så nu får jag skynda mig!

Ha det bra idag!
Kram


Kommentarer
Postat av: jenny

wow !!! har dom så snygga grejor där uppe =) nu blir jag faktiskt super sugen på att sticka upp o shoppa los , och gud vad billigt.

Måste ju säga att du fick många & kanon bra saker för 2500 , undra om jag vågar åka upp där haha, kommer ta slut på kontot om det finns så fina saker



Hoppas allt är bra med dig &´Nellie ?



2010-03-30 @ 20:03:28
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Fina saker du köpt! :) Ullared är bra grejer det :P



http://barakaffe.nu finns en tävling, Sveriges snällaste föräldrablogg och där är jag nominerad. Snälla rösta på min blogg, sandrastomberg.com



Jag skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig :)

Ha en bra kväll!

2010-04-05 @ 20:48:13
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0