Mitt nya vrålåk

Nu säger vi farväl till "Waves-Ove" som gjort sitt, (dock inte varit till stor hjälp!)
och välkomnar "Siemens-Johnny-Depp" med öppna armar!

Tillåt mig att presentera Waves-Ove som suger.. ingenting alls i princip, låter som en hel jävla orkan, är klumpig och ville inte komma under vaken soffan eller tvbänken.
Alltså har han inte skänkt mycket glädje.




Och här har vi han, Siemens-Johnny-Depp, han är verkligen skicklig på sin grej och har massor av finesser. Han har reglerbar styrka på suget helt beroende på vad man själv vill ha, han har olika munstycken att välja på, han låter inte i närheten av så hemskt som Ove gjorde, han har svänghjul både fram och bak så han är alltid redo för en svängom, han kommer in i alla vrår och under alla möbler här hemma. Jag blev störtkär i honom så fort jag såg honom (förlåt Salem Al Fakir). Han gör städning till en fröjd! Jag visste att min städglädje fanns kvar om man bara fick rätt redskap till hands. Så nu kan jag dammsuga utan några problem! Han kostar normalt 2590:- men på Ica Maxi sålde dem honom för endast 990:-. Så jag kunde inte låta bli att slå till, se så fin han är!

Okej, Ove var kanske lite snyggare men man får ju ta kvalitet före kvantitet eller var är det man brukar säga? Hur som helst så är jag supernöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0