Natten

20.40 - Nellie sover i sin säng
00.00 - Nellie vaknar, jag ger henne ersättning och lägger ner henne i sin säng
02.00 - Nellie vaknar, ammar henne och lägger tillbaka henne i sin säng
04.00 - Nellie vaknar igen, jag ammar henne och lägger tillbaka henne i sängen.
06.00 - Nellie vaknar IGEN likt en inställd klocka varannan timme, nu tar jag henne och lägger henne hos mig och somnar om.
07.30 - Ännu en gång vaknar hon men nu håller jag bara om henne så somnar vi igen.
08.30 - Nu rör hon på sig så jag vaknar, hon sover vidare 30 minuter men jag går upp.

Ja där var vår natt, det gick bra att lägga henne i sin säng men hon vaknade ju stup i kvarten, jag är ändå inte så trött idag så jag är nöjd.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0