Vilken underbar dag!!

Kom hem för ca en timme sedan. Har haft en riktigt bra, mysig och underbar dag!

Nellie fick sprutorna som sagt, hon sa ingenting vid första sprutan, när hon fick den andra blev hon lite ledsen en kort stund men började sen leka med clownen jag höll framför henne så hon klarade det jättebra. Jag trodde hon skulle bli kinkig men hon har skrattat mycket mer än hon gör normalt och hon har varit väldigt snäll och lugn.

Det blev ingen sushilunch utan vi åt på Mando, Laxpasta med hummersås. Supergott!



Vädret idag var fantastiskt här i Malmö. Det kändes som sommar och jag gick utan jacka hela dagen och var ändå jättevarm! Vi tog en runda i stan och tittade i lite affärer efter lunchen. Elin skulle vaxa sig kl 15 så då gick jag och Nellie hemåt igen.

Kl 17 kom Nellies pappa och hämtade henne, jag gick upp till Bea (grannen) och vi åkte runt lite här och var i hennes nya bil, lyssnade på musik och snackade som vi alltid gjorde förr innan jag fick Nellie. Nostalgi! Vi köpte med oss mat hem och hämtade upp Nellie kl 19.30. Nellie busade med Beas hund Benzo och hon verkligen älskar honom, så fort hon ser honom skrattar hon. Det är så sött!






Efter maten och lite tv-tittande gick vi ner till oss, Nellie var väldigt trött men skulle ändå le och skratta för att en sekund senare gnugga sig i ögonen och gnälla lite utmattat. Så nu sover hon i sin säng och jag kollar på Lyxfällan. Det är hemskt att se hur folk förgör sig själva ekonomiskt. Sjukt att systemet inte säger ifrån tidigare. De har ju lån upp över öronen och får bara påminnelser och mer skulder men inget händer?

Nå ja, nu ska jag hoppa i säng jag med och vi hoppas att Nellie vill sova längre perioder inatt och att jag orkar lägga tillbaka henne i egen säng!

Godnatt och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

vilken fin dag de måste ha vart :)

2010-03-26 @ 12:25:52
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0