Weyhey!

Tredje natten i rad som Nellie sover i sin säng.

Idag gav jag henne gröt kl 19, sen fick hon ett bad och 150 ml ersättning kl 20.20 ungefär. Hon somnade inte direkt men hon tog nappen efter hon ätit ersättningen. Underbart, på väg åt rätt håll. Jag la henne i sängen en stund och tog upp henne när hon började tröttna, gick runt med henne och försökte med nappen. Hon ville inte ta den och blev bara mer och mer arg tills jag kom ut i hallen, då blev hon helt tyst och somnade. Jag la ner henne i sin säng och hon sover där nu. Ska bli spännande att se hur länge hon kan sova nu när hon ätit så pass mycket och gröten borde ju mätta extra mycket också. Mina bröst håller på att explodera, mitt vänstra är värst, knutar överallt. Jag lyckas inte klämma ut mjölken heller, hittar ingen bra teknik, gör bara ont och så kommer det några droppar. Kanske borde investera i en sån bröstpump...

Well, håll tummarna för oss ikväll!
Vi hörs imorgon, dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter bra jo :) ser utt att gå åt rätt håll :)



En sak jag gjorde när mina bröst höll på att explodera va att hoppa in i duschen varmt vatten massera dom och sedan trycka till då kom det utt rinande :)



kram

2010-03-11 @ 00:21:38
URL: http://mnielsenl.blogg.se/
Postat av: therese

om du inte vill köpa bröstpump så har jag för mig man kan hyra från sjukhuset för en billig peng/dag

2010-03-11 @ 23:30:51
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0