Bloggtorka!!

Suget att blogga kommer och går i perioder hos mig känner jag. Det försvinner så fort jag varit datorfri mer än 48 timmar.. Det har gått en vecka sedan jag skrev och det har hänt en hel del sedan sist! Tiden flyger iväg och jag hinner knappt med själv.

Nellie var på 6 månades kontroll, hon är 65cm och väger 8130 g.

Idag somnade hon 18.20 vilket är tidigare än vanligt så jag ser framför mig hur hon kommer vakna mitt i natten och vara superpigg! Därför ligger även jag i sängen nu, tidigare än vanligt för min del men det ska bli skönt att sova när jag väl kommer till ro. Hoppas det blir snart!

Imorgon ska jag slänga in lite bilder här och jag ska försöka minnas veckan som gått lite kortfattat. Jag minns visserligen knappt gårdagen, men det blir nog bra.

Nej nu blir det sömn så hörs vi imorgon om jag inte känner mig helt anti datorn!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

så är det för mig med här att man bara glömmer bort att blogga så fort man varit ifrån datorn ett tag :)



skönt att allt är bra med er :) kram

2010-05-05 @ 11:19:36
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0