Hej hopp!

Det är väldigt tomt här i min blogg, skriver ungefär en gång i veckan ser jag!
Jag har inte kvar den där skrivlusten som jag hade innan.
Men jag tänkte bjuda på lite bilder på Nellie i alla fall :)




















Nellie testsitter sin nya bilstol!





Ser ni någon likhet mellan denna bilden och Nellie?
Kan ni gissa vem personen på bilden är?



Idag är det äntligen sol nere i Malmö igen, vi har varit ute på en lång promenad och sen åt vi lunch tillsammans med en annan mamma och hennes son på Grafitti, super gott! :D

Nu har Nellie vaknat från sin tupplur så jag ska leka med henne lite.
Hon är inne i en jobbig period och kräver konstant uppmärksamhet och närhet så det är bara till att göra som hon vill om man inte vill höra på massa gnäll hela dagarna!
Ha det bra så hörs vi igen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vem e det? Så fina bilder på nellie, måste va tagna med en riktig kamera? Patrik som tagit dom eller?

2010-05-26 @ 15:57:44
Postat av: Anonym

hihi jag vet!!!!

2010-10-21 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0